Βιογραφικό


My Personal Motto

''The only person who is educated is the one who has learned how to learn and change''

Carl Rogers

Psychologist, Founder of the Person-Centered Approach in Psychotherapy 

 Eμμανουέλα Μηλάκη                                                 Εγγεγραμμένη Σχολική Ψυχολόγος

Ειδ. Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια 


Ονομάζομαι Εμμανουέλα Μηλάκη και είμαι Εγγεγραμμένη Σχολική/ Εκπαιδευτική Ψυχολόγος (Α.Μ. 751). Εργάζoμαι ως αυτοαπασχολούμενη Ψυχολόγος και παράλληλα δουλεύω ως σχολική ψυχολόγος στην Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ), στην Λευκωσία (θέση ορισμένου χρόνου). Εξειδικεύομαι επίσης στην Οικογενειακή Θεραπεία στα πλαίσια τετραετούς εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Συστημικό Ινστιτούτο Κύπρου (το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδηγεί στην απόκτηση Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας ECP).

Οι σπουδές μου ξεκίνησαν στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, από όπου αποφοίτησα με διάκριση Αριστείας (κατάταξη αποφοίτησης: 1η στο ακαδημαϊκό έτος). Στα πλαίσια των προπτυχιακών μου σπουδών ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στην Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ρεθύμνου. Απέκτησα επίσης πρακτική εμπειρία από τη συμμετοχή μου στο "Community University Partnership Programme" (CUPP), που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Πανεπιστημίου Brighton με το Πανεπιστήμιο Κρήτης, και είχε ως στόχο την πρόωθηση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας των Eκπαιδευτικών. Μετά την αποφοίτητησή μου, διεκπεραίωσα πρακτική άσκηση μέσω του Προγράμματος Erasmus + στο κέντρο Clearmind Pro όπου εργάστηκα με τη Συμβουλευτική/Αθλητική Ψυχολόγο Θάλεια Παναγή, με την οποία συνεργάζομαι στενά μέχρι και σήμερα.

Στη συνέχεια, ολοκλήρωσα με Άριστα τις σπουδές μου στο Εφαρμοσμένο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου, το οποίο είναι αναγνωρισμένο από το Διεθνή Οργανισμό «International School Psychology Association (ISPA)». Κατά τη φοίτησή μου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, βραβεύτηκα με Υποτροφία από το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντη για την ακαδημαϊκή μου πρόοδο, και αποφοίτησα με κατάταξη αποφοίτησης 1η στο ακαδημαϊκό έτος

Κατά τη διάρκεια της ειδίκευσής μου στη Σχολική Ψυχολογία, εργάστηκα στην Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ), όπου είχα την ευκαιρία την διεξάγω αξιολογήσεις και να εφαρμόσω ατομικές και ομαδικές παρεμβάσεις σε παιδιά και εφήβους όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Στα πλαίσια των καθηκόντων μου απέκτησα επίσης σημαντική εμπειρία στη συμβουλευτική με γονείς, παιδιά/εφήβους και εκπαιδευτικούς, και συνεργάστηκα με άλλους ειδικούς. Ανέλαβα ακόμη ποικίλλα καθήκοντα στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, τόσο σε ερευνητικές θέσεις (π.χ. εργάστηκα ως βοηθός έρευνας στο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση «The Neurobid Project»), όσο και ως βοηθός διδασκαλίας, και παρέδωσα διαλέξεις και εργαστηριακά μαθήματα σε προπτυχιακούς φοιτητές ψυχολογίας. Στο παρελθόν έχω επίσης εργαστεί ως καθηγήτρια Ψυχολογίας (AS/A Level Psychology Teacher) στο ιδιωτικό σχολείο The Junior & Senior School στη Λευκωσία.

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα αφορούν θέματα που σχετίζονται με δυσκολίες προσαρμογής των παιδιών/εφήβων, το δεσμό προσκόλλησης και τον τρόπο που σχετίζεται με την άσκηση της γονεϊκότητας, καθώς και ζητήματα σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό, τη θυματοποίηση, την ικανότητα συναισθηματικής αυτορρύθμισης, αλλά και τη διγλωσσία.


Επιστημονικές Δημοσιεύσεις

1. Αntoniou, K. & Milaki, E. (2021). Irony comprehension in bi-dialectal speakers. The Modern Language Journal, 105(3), 697-719. 

This research investigates how speaking more than one language (bilingualism) affects language comprehension. It also examines the cognitive factors that underpin irony interpretation. Moreover, implications for educational practices in bilingual classroom settings are discussed. 

2. Milaki, E., Lazarou, C., Leonidou, C., Constantinou, E., Fanti, K. & Panayiotou, G. (2021, July). Emotion regulation and fear reactivity of children involved in bullying and victimisation. Poster presented at the 42nd Annual Conference of the International School Psychology Association (ISPA).

This research examines the role of emotion regulation as a possible underlying mechanism affecting the way children involved in bullying and victimisation could differentially react in fearful situations. Implications on school-based prevention and intervention programs are also discussed. 

3. Milaki, E. & Giovazolias, T. (2021, July). Insecurity in the marital attachment and child adjustment difficulties: The mediating role of co-parenting. Poster presented at the 42nd Annual Conference of the International School Psychology Association (ISPA).

This research investigates the impact that insecurity in parents' marital attachment can have on co-parenting (the parents' ability to work together on the care and upbringing of children for whom they share responsibility). It also examines, how in turn, this can affect children's adjustment. Finally, the importance of attachment-based couples therapy, as well as intervention practices aiming at developing co-parenting skills  are discussed. 

4. Milaki, E., Lazarou, C., Leonidou, C., Constantinou, E., Fanti, K. & Panayiotou, G. (2020, October). Emotion regulation and emotion reactivity of children involved in bullying and victimization. Poster presented at the Society for Psychophysiological Research (SPR) Annual Meeting.

This research draws upon the Research Domain Criteria (RDoC) approach and investigates the psychophysiological mechanisms associated with bullying and victimisation.

Emmanouela Milaki | All rights reserved 2021
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε